Jan. 01, 2013

2012 Har varit ett bra och mindre bra år. vänskap har försvunnit och vänskap har blivit starkare. liv har tagit slut, och nya liv har fötts. Hoppas ändå på att 2013 kommer bli snäppet bättre, och att man slipper dessa ledsamheter och frågor..

Nyårsaftonen inleddes med några timmars jobb, helt okej :) framåt eftermiddagen åkte vi tillsammans med min mamma, pappa och ena lillebrodern till stan, gick och mös bland Alla ljus och såg fyrverkerierna! Zack såg ju sina första förra året, men detta år var det lite mer spännande tror jag. Blev lite rädd när dom allra högsta smällde, och även när det vart massa rakt över oss så till och med en annan blir lite snurrig för de känns som man faller in i allt det där! Men fint är det! Åkte sen hem till mor och far och mös vidare, z åt kvällsmat, vi åt lite frukt, godis, kex, ost och dippade lite :) åkte hem runt 22, så det vart en lugn och skön kväll, vilket passar utmärkt!

Det är många som ger massa nyårslöften hit och dit, och jag hade inte tänkt nåt alls på det.. Men nu så har jag kommit på ett par saker, som bör vara lätta att fixa. För det första ska jag börja ta hand om mig själv lite mer och faktiskt låta mig själv gå ut på en promenad, åka till stan eller ta ett bad nån gång ibland, och heeelt ensam , utan att ha dåligt samvete. Sen ska jag sluta Tro så himla gott om alla. Och så ska jag heller inte ödsla varken min tid, energi eller kärlek till såna som inte uppskattar eller bryr sig om det på riktigt. Jag är tacksam över dom få vänner jag har men som jag vet precis vart jag har, och även för min otroligt fina son och sambo, och mina älskade föräldrar som alltid alltid alltid finns och ställer upp, vare sig det bara gäller att man vill ha en kopp kaffe, skjuts, barnvakt för 1 timma, eller bara någon att åka till för en stund! ❤

2013 ska bli ett år där jag faktiskt ska bli lite egoistisk!
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0