Jun. 07, 2013

Jag kan helt enkelt inte förstå människor som kan leva på att bara prata omkring? Ena dagen pratar man illa om en person, andra dagen en annan, tredje dagen är man kompisar med allt och alla.. Och sen på samma visa igen. Det är skillnad på skitsnack och skitsnack. Att tala om sina åsikter är helt okej så länge man kan ta det med personen själv i fråga.. Men att bara snacka ändå, är för mig helt jäkla onödigt. Visst, jag har säkert också sagt något om någon under mina år, men absolut inget som jag inte skulle kunna stå för. Så, för att förenkla, skitsnack går inte hem hos mig, varken om det är om mig eller om någon annan!
I dont't care!


Puss o kram på detta! Nu fortsätter jag mitt awesome liv på gräsmattan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0