May. 12, 2013

Trött så det heter duga.. Ögonen vill knappt hålla sig öppna.. Förstår inte varför.. Har iallafall jobbat några fjuttiga timmar på morgonen, var lätt gjort! Kom hem o busade med snutten, lagade mat, åt mat, nu sover den lilla.. Och jag ligger i sängen o halvglor på tv, passar på. Skulle egentligen behöva slänga igen en tvätt, plocka in tvätt, plocka ur diskmaskinen och dammsuga samt svabba golvena... Aja, det försvinner ju inte direkt ur min väg, så kan gott ligga här en liten stund o ta skiten sen.. Undrar om någon annan skulle göra/hjälpa till med skiten om man så satte upp klisterlappar överallt.

På diskmaskinen "hjälp mig att plocka ur det rena och ställa in det smutsiga".

Tvättkorgen "töm mig, jag är full som fan".

Golvena "städa av mig, annars får ni börja ha på er skor inomhus"...

Listan skulle kunna fortsätta.. Det tål att tänkas på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0