May. 19, 2013

Har haft en bra helg :) fredagseftermiddagen spenderade jag och zack med våran fina vän och granne, åkte ut till dahlias och köpte lite blomster till mina rabatter o krukor :) sen satt vi ute och gottade oss med saft, bullar och plantering! Kvällen var lugn här hemma. Lördagsförmiddagen var jag, Robin och zack på motordagen o kollade in bilarna :) sen rustade vi oss för dop för lilla elvin, jättefint! O efteråt bjöds det på fika och sen blev vi kvar så länge vi ville. Zack och jag åkte hem runt halv elva. O våran lilla prins skötte sig exemplariskt trots en kort middagslur på dagen! Slocknade som en stock! Idag så var vi på mogård och köpte ännu mer blommor :) tur att Robin "går med" på alla mina blomställen :P haha. Fick eftermiddagsbesök av Micke, Lillis och barnen, till det gjorde jag en rabarber&blåbärspaj :) mycket trevligt. Sen framåt kvällen slängde vi oss tre i soffan o hade fruktstund och filmmys i regnet! Jättemysigt! Lilleman sover sen en stund tillbaka, mitt stora hjärta åkte till Chrille för att kolla hockeyn, och då bjöd jag hit hans fru på lite kvällsmys med te prat! <3

Bland dom bättre helgerna på länge!


Kommentarer
Postat av: Alexandra,

<3 <3 <3

2013-05-19 @ 21:25:55
URL: http://alexandrarebecca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0