May. 21, 2013

I en vänskap, hur den än är byggd, så är det väl ändå meningen att bägge ska höra av sig till varandra? :-/ annars är det ju bara som att ena parten vill hålla kvar vid vänskapen? Har dessa funderingar då jag är så trött på att det i vissa fall endast är jag som hör av mig om att ses osv.. Har sagt miljoner gånger att "ne nu jäklar ska jag inte höra av mig mer".. Men lik förbannat så gör jag det iallafall, och det verkar ju uppskattas att man gör det, men om man nu tycker det är så kul att träffa mig/oss, varför hör man inte av sig själv? :-/

Kanske bara skulle låta det vara, i will try!


För övrigt så hatar jag den där jävla åskan som var på besök imorse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0