May. 25, 2013

Morsning! Håller på o knallar till jobbet denna härliga lördagsmorgon. Är sådär lagom kallt, fågelkvitter o så ser man att solen försöker titta fram bakom molnen. Hoppas på en fin dag :)

Igår eftermiddag o kväll hade vi det mycket trevligt med våra vänner Pontus, Frida och Alicia. Tog oss en promenad, handlade, gungade, grillade o umgicks :) mucho najs!

Ikväll blir det också lite grillmys med våra braiga grannar och vänner! :D

Mors dag imorgon med, för min del känns inte den så viktig i det sammanhanget att man som mamma "ska" få något. Väntar med glädje till den dagen zack kan göra något åt just mig självmant :) sen kan det ju va en fin uppskattning ifrån pappan att köpa nåt, men absolut inget tvång :) jag har däremot sett till att vi på ett eller annat sätt ska åka på "utflykt" med min mamma, pappa o småsyskon!

Nehepp, framme! Bäst o byta om!
Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0