Kommentarer

Några kommentar som man som gravid ofta får höra är 
"oh vad din mage växer"
"Oj vad du har vuxit sen sist"
"Oj vad stor du börjar bli"

Det gör mig absolut ingenting att
Få kommentarer om magens storlek eller nåt, känner mig som snyggast med den :P haha! Men, ibland undrar man varför man kläcker ur sig kommentarer som dessa? Blir man förvånad över att magen växer? Det är ju (nästan) en självklarhet att den växer? Och sen kan man kanske tänka på att vissa inte uppskattar påpekanden om magens storlek. 
Men för min egen del känns det bara bra att den växer, så länge jag själv vet att den inte har ätits större :D haha, nog om detta, bara en tanke som slagit mig flertalet gånger! 

Väl inne På det spåret, magen växer o bebis likaså antar vi :) full fart redan nu o  man både känner och ser hur det rör sig där inne! Mysigt! Såhär tidigt kände jag det inte med Zack. O redan nu kan man ibland se hur den har lagt sig, o de gjorde man absolut inte med Z. Men men, allt är ju olika o varierar :) 
Spännande spännande! Nu får tiden gärna knata på framåt! 

Jobbet går bra! Det är väl de enda man "törs" säga. De är ju såna "regler" om huruvida man får prata om sin arbetsgivare och inte. Så inte värt att säga någonting mer än så! Haha! 

Snart får ja äntligen plocka fram mina julsajter med! Tror faktiskt jag ska börja plocka ner från vinden på fredag när jag är ledig, så jag har tid att tvätta gardiner, dukar o mattor, stryka, o se vad man faktiskt har och inte har!
 Lääängtar så! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0