Sep. 17, 2013

Oj oj, mer än 1 månad sen sist! Fy fy! Nevars, inget fy över det! Har man inte tid, lust o brist på ord att skriva, så kan man lika gärna hoppa det! Inte för jag har mer vettigt idag kanske, men nu infann sig tiden!

Zack är på dagis, såå glad o stolt över honom och att han är så himla duktig vid lämnandet alltså! Ger mig en puss o kram, slängpuss o vink! Älskade du! Man vill ta hem honom då direkt bara för att han är så... Mumsig!! :D
Då jag inte blivit bokad på jobb idag passar jag på att nyttja tvättstugan hör på området! Så smidigt, fick igång 5 maskiner på en gång, sen är det bara att knalla bort o lägga i tumlaren/torkskåpet, sen är allt klart! Suveränt!

Nåt mer som är suveränt är att hösten äntligen kommit! Jag gjorde höst här hemma för ett par veckor sen. Bytte ut alla färgglada dukar, mattor, gardiner, filtar, ljus osv osv, mot lite burrigare o mörkare nyanser! Underbart! Även blommorna ute har blivit utbytta mot lite mer höstiga blommor, som förhoppningsvis står hela hösten o vintern! Att en vanlig ljung kan vara så fin :D

Magen växer för fullt, känner mig tjock redan :P haha, o det gjorde jag inte med Z! Men men, bm sa att de är väldigt vanligt att man blir större snabbare med andra barnet, får lyssna på det! Är iofs inte mycket jag kan göra åt det iallafall! Haha. Mysig känsla att få uppleva igen! O våran lilla men stora kille kommer bli en underbar storebror!

Puss o kram så länge, var snälla emot varandra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0